Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Teren budowy: o zmianach związanych z budową trasy S8
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Linia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Śro 19:13, 05 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
A pokażesz? Smile



Jeżeli zeskanuję, to tak. Są w formie tradycyjnej. Ewentulanie mogę zabrać kiedyś na jedną z wypraw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edgar dnia Śro 19:19, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Nie 22:11, 25 Lip 2010    Temat postu:

Czego się nie robi, żeby nie pisać pracy magisterskiej. No więc dzisiaj w ramach tego niepisania przejrzałem sobie dokumentację na budowę kładki na wysokości Siodlarskiej. Zdziwiłem się, że ten koncept jeszcze żyje, ale wwszystko wygląda na to, że kładka powstanie. Z doniesień GW wynika też, że ma być przywrócone przejście do Wrocławskiej. Sama dokumentacja jest rzeczą ciekawą - po pierwsze przerabiano ją na pdfa jakimś darmowym programem, który w każdym dokumencie zostawił pustą stronę z linkiem do jego witryny w necie. Po drugie rysunki projektu wykonawczego nie otwierają się u mnie w ogóle. Po trzecie czcionki w niektórych plikach się wyraźnie rozjechały i wygląda to dość śmiesznie. Po czwarte w części dotyczącej oświetlenia można sobie zobaczyć ostatni krzyk w modzie opraw oświetleniowych, w życiu bym nie podejrzewał, że taką prozaiczną rzecz mozna tak fikuśnie projektować Wink

Z rzeczy odnośnie samej kładki: połączy ona idealnie obecny wylot Siodlarskiej przy WMH z przystankiem tramwajowym. W dokumentacji jest też wzmianka a propo WMH: "Realizacja prac budowlanych nie może utrudnić ruchu kolejowego na bocznicy huty. Harmonogram i warunki bezpieczeństwa pracy przy budowie kładki na terenie bocznicy kolejowej należy uzgodnić pisemnie z Kierownikiem Wydziału Kolejowego huty ArcelorMittal Warszawa Sp. z o.o. tel. 22 835 80 52"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Pią 17:36, 13 Sie 2010    Temat postu:

Siecool napisał:
...z Kierownikiem Wydziału Kolejowego huty ArcelorMittal Warszawa Sp. z o.o. tel. ...

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że któregoś dnia będzie trzeba zadzwonić i się umówić na wizytę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Nie 20:26, 03 Paź 2010    Temat postu:

A dzisiaj znowu zrobiłem sobie spacerek, jednak tym razem w okolicach S-8 właśnie. Na nowo zbudowanym odcinku torów wzdłuż trasy pojawiły się tabliczki i słupki z kilometrażem linii. Jaką matematyką oni wyliczyli 30kilka km na linii, która nawet 10 nie ma - Bóg raczy wiedzieć. Żeby było śmieszniej kilometraż rośnie w kierunku Jelonek, nie Radiowa. I tak przy Fortowej mamy km 32,4, na wiadukcie 33,0 a przy Siodlarskiej 34 z groszami. Normalnie cud.



Przy Siodlarskiej na podkładach wymalowane są oznaczenie geodezji dotyczące nowej kładki - "oś kładki" i dwie "granice inwestycji".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Nie 22:17, 10 Paź 2010    Temat postu:

I żeby było ciekawiej, jest tylko parzysty kilometraż.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cvana
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - obecnie Bielany

PostWysłany: Pią 10:21, 03 Gru 2010    Temat postu:

Trasa kusi: [link widoczny dla zalogowanych] Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Pon 2:19, 13 Gru 2010    Temat postu:

Siecool napisał:
Jaką matematyką oni wyliczyli 30kilka km na linii, która nawet 10 nie ma - Bóg raczy wiedzieć. Żeby było śmieszniej kilometraż rośnie w kierunku Jelonek, nie Radiowa. I tak przy Fortowej mamy km 32,4, na wiadukcie 33,0 a przy Siodlarskiej 34 z groszami. Normalnie cud.
Podejrzewam, że jest to całkowita długość bocznic jakie posiada Huta AMW. Laughing Coś się nie postarali i zamiast rzeczywistej długości linii kolejowej, która prawidłowo powinna być zmierzona od Jelonek do Radiowa ([link widoczny dla zalogowanych]) to po prostu zrobili "na odwal się" mierzenie od strony własnej do końca linii... I im wyszły takie kwiatki Shocked

Mam nadzieję, że wybaczycie mi to odkopywanie tematów Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 17:35, 13 Gru 2010    Temat postu:

Szymon napisał:
Mam nadzieję, że wybaczycie mi to odkopywanie tematów Rolling Eyes

Wybaczymy, bo przypomniałeś mi o mojej absurdalnej teorii na ten temat: pare tygodni temu (jak jeszcze o śniegu nikt nie myślał Razz ) idąc po torze w kier. Kocjana zauważyłem, że kawałeczek za Fortową jest słupek z kilometrem 3,2. Nie wiedzieć czemu jednak na tym słupku jest to wymalowane nie tradycyjnie tj. 3 nad 2, tylko w jednej linii - coś jakby 3 2. Stąd też wymyśliłem, że może ktoś z budowlańców to dostrzegł i stwierdził "a to robimy kilometraż od km 32". Tylko niestety to nie wyjaśnia czemu ten kilometraż rośnie w złą stronę, a i wątpię by ktoś to w ten sposób ustalał, więc raczej przychyliłbym się Twojej teorii Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Śro 22:50, 19 Sty 2011    Temat postu:

Niniejszym czynię krok ku zamknięciu tematu - właśnie wykonałem jazdę próbną trasą S8 w obie strony dwa razy. Tak więc budowa - przynajmniej z perspektywy WD8k - zakończona. Amen.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
caladan
zwrotniczy



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 1:14, 22 Sty 2011    Temat postu:

Znalazłem dziś w necie - zdjęcia z budowy, na paru WMH:
[link widoczny dla zalogowanych]

Trasa faktycznie całkiem fajnie wyszła. Nic dziwnego, że droga, tyle wiaduktów i spory kawał w wykopie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Nie 2:13, 23 Sty 2011    Temat postu:

caladan napisał:
Znalazłem dziś w necie - zdjęcia z budowy, na paru WMH:
[link widoczny dla zalogowanych]

Trasa faktycznie całkiem fajnie wyszła. Nic dziwnego, że droga, tyle wiaduktów i spory kawał w wykopie...

SM4-087?
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wardas
zawiadowca stacji



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wawrzyszew

PostWysłany: Pią 18:12, 04 Lut 2011    Temat postu:

A dziś na trasie S-8 odbył się inauguracyjny przejazd autobusem miejskim w barwach ZTM...
186 krótki Ikarus nie skręcił w Prymasa i widziałem go jak na Lazurowej zawraca Wink

Pozdrawiam !
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Linia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Strona 12 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin