Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tabor na WMH
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 23:25, 15 Gru 2008    Temat postu: Tabor na WMH

Zbrakło mi takiego tematu, więc szybciutko machnąłem Wink

Zasadniczo to piszę to, żeby donieść, że SM48-119, która zaglądała na WMH, stoi odstawiona na Odolanach, wpięta w ten długi skład martwych stonek, który chyba wszyscy kojarzą. Jeszcze w czerwcu jeździła, bo mam zdjęcie, ale widać było, że powoli zbliża się moment decyzji co do jej dalszych losów. Odznaczała się najbledszą farbą ze wszystkich SM48, prosiła się o jakąś rewizję i widać, że chyba się jej nie doczeka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pią 21:22, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Swego czasu Edi wspominał o małej lokomotywce, która grasowała po Radiowie - dzisiaj udało mi się ją zobaczyć, czekając na 701. Zatrąbiła, wychynęła z krzaków, zjechała na rozjazdach na tor bardziej po prawej, po przerobieniu rozjazdu pojechała dalej w czeluście Hiuty i tyle ją widziano. Wygląda na 401Da, ma nawet jakiś numer na bocznych burtach, ale z tego kąta był nie do dojrzenia.

Na tabliczce po prawej jest napisane
"STOP
Lok PKP"



A co do SM48-119 to miesiąc temu widziałem ją przy lokomotywowni na Odolanach z karteczką
"Małaszewice - Wwa Praga
V max = 70 km/h
[tutaj napisane coś maczkiem]"


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Pią 22:16, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Siecool napisał:
...Wygląda na 401Da...




To jest 401Da. Na zdjęciu - dla porównania - torstalowska 401Da-380 sfotografowana jakieś cztery, może pięć lat temu tam, gdzie zaraz będzie północna rampa na estakadę WD8k.
Zaczyna robić się ciekawie - trzeba ustalić numer i właściciela. Kupili? Pożyczyli? Ciekawe, jak się ma stan hutniczych stonek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Pią 23:04, 24 Kwi 2009    Temat postu:

401Da jako charakterystyczne mają wiązary łączące osie Wink

Siecool napisał:
Na tabliczce po prawej jest napisane
"STOP
Lok PKP"
Coś w stylu granicy, do której najdalej docierać mogą lokomotywy PKP Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pią 22:37, 15 Maj 2009    Temat postu:

Kulecki napisał:
To jest 401Da. Na zdjęciu - dla porównania - torstalowska 401Da-380 sfotografowana jakieś cztery, może pięć lat temu tam, gdzie zaraz będzie północna rampa na estakadę WD8k.
Zaczyna robić się ciekawie - trzeba ustalić numer i właściciela. Kupili? Pożyczyli? Ciekawe, jak się ma stan hutniczych stonek.

Jak się okazało 401Da-380 stacjonuje na Hucie. Znowu mi coś takiego małego wyskoczyło z krzaków, jak czekałem na 701 (które skubane nie przyjechało w końcu). Fota partyzancka, ale chciałem mieć jak najwięcej boku tego loka, żeby zobaczyć numer. Pod prawym linkiem wycięty fragment z numerem, widać go wyraźnie.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Żadnych oznaczeń własnościowych to to nie ma, acz biorąc pod uwagę, że prowadzili to panowie z napisem "Wydział Kolejowy" na plecach to stawiałbym mocno na Hutę.

Acz uwaga - to nie jest ta sama lokomotywa, co z poprzedniego zdjęcia. Tamta nie ma tego znaczka na przedzie, ani światełka i trąbki na dachu, rózni ją też brak białej obwódki na zderzakach i czerwone obwódki wokół świateł (tamta ma zielone).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siecool dnia Pią 22:44, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Sob 11:34, 16 Maj 2009    Temat postu:

Siecool napisał:
Acz uwaga - to nie jest ta sama lokomotywa, co z poprzedniego zdjęcia. Tamta nie ma tego znaczka na przedzie, ani światełka i trąbki na dachu, rózni ją też brak białej obwódki na zderzakach i czerwone obwódki wokół świateł (tamta ma zielone).

Może po prostu od tamtego czasu przeszła remont? Nie chce mi się wierzyć, że istnieją dwie lokomotywy o tym samym numerze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Sob 16:06, 16 Maj 2009    Temat postu:

Kulecki napisał:
Siecool napisał:
Acz uwaga - to nie jest ta sama lokomotywa, co z poprzedniego zdjęcia. Tamta nie ma tego znaczka na przedzie, ani światełka i trąbki na dachu, rózni ją też brak białej obwódki na zderzakach i czerwone obwódki wokół świateł (tamta ma zielone).

Może po prostu od tamtego czasu przeszła remont? Nie chce mi się wierzyć, że istnieją dwie lokomotywy o tym samym numerze...

Gdyby przechodziła remont to po tak krótkim czasie byłaby czystsza, także skłaniam się raczej do tezy, że na Hucie jest 380 plus coś jeszcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Pon 6:05, 18 Maj 2009    Temat postu:

Od zdjęcia na łuku na Drugą Prostą minęły jakieś cztery lata. Przez ten czas SM48-087 z pięknie odpicowanej sztuki stała się po prostu kolejną tamarą. Jeśli 401Da-380 miała choćby rok na to, aby się wybrudzić - z pewnością mogło się to stać.
Myślę, że najbliższe dni i tygodnie dadzą nam rozwiązanie zagadki. Dziękuję wszystkim za śledztwo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Wto 20:50, 19 Maj 2009    Temat postu:

Kulecki napisał:
Od zdjęcia na łuku na Drugą Prostą minęły jakieś cztery lata. Przez ten czas SM48-087 z pięknie odpicowanej sztuki stała się po prostu kolejną tamarą. Jeśli 401Da-380 miała choćby rok na to, aby się wybrudzić - z pewnością mogło się to stać.
Myślę, że najbliższe dni i tygodnie dadzą nam rozwiązanie zagadki. Dziękuję wszystkim za śledztwo Wink

To żeśmy się źle zrozumieli, ja miałem na myśli nie zdjęcie sprzed 4 lat, tylko z 24 kwietnia - to na którym po raz pierwszy udało mi się złapać jakieś hutnicze 401Da Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Wto 21:01, 19 Maj 2009    Temat postu:

Siecool napisał:
To żeśmy się źle zrozumieli, ja miałem na myśli nie zdjęcie sprzed 4 lat, tylko z 24 kwietnia - to na którym po raz pierwszy udało mi się złapać jakieś hutnicze 401Da Wink

Hehehe, teraz widzę. Tak, 380 sprzed lat a dziś wygląda podobnie.

A więc na terenie Huty są co najmniej dwie 401Da... niesamowite zgrupowanie, jak na ten typ. Drugie takie, o którym mi wiadomo (dwie sztuki na stanie), to ciepłownia MPEC Olsztyn.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Nie 22:35, 23 Sie 2009    Temat postu:

Odkurzę trochę temat. Wink

W piątek zakupiłem książkę "Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej". Opisane w niej są wszystkie lokomotywy skonstruowane w Polsce od lat międzywojennych do dnia dzisiejszego. Ale nie o tym piszę Rolling Eyes
W kilku tabelach znalazłem 15 lokomotyw, których pierwszym przydziałem była "Huta 'Warszawa' ". A mianowicie:
- SM30: 894, 895, 1071
- 401Da: 128, 229, 279, 380, 418
- Ls800(SM42): 2013, 2108, 2121, 2193, 2230, 7950
Były także dwie lokomotywy z przydziałem "Centrozłom Huty 'Warszawa' ": SM30-1080 oraz 401Da-018.

Widać wiec, że nasza niepozorna huta za swoich najlepszych czasów posiadała pokaźny inwentarz lokomotyw spalinowych Smile Ile zostało do tej pory - trzeba by przeczesać cały zakład w poszukiwaniu lokomotyw. Wink

Zaś co się tyczy parowozów - huta "Warszawa" wg wykazów z książki "Parowozy normalnotorowe produkcji polskiej" posiadała 3 parowozy TKh "Ferrum" oraz 2 parowozy TKp "Śląsk".


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edi
zwrotniczy



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:52, 11 Lis 2009    Temat postu:

Ostatnimi czasy Zumi zaktualizowało zdjęcia i spójrzcie co znalazłem, wygląda to na dawny tabor Huty, wycofany z użytku. Po lewej dwie 401Da i jedna SM42, po prawej zaś cztery SM42 i jedna 401Da. Do tego trochę starych wagonów i 3 żurawie kolejowe - konkret :]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Śro 22:01, 11 Lis 2009    Temat postu:

Edi napisał:
Ostatnimi czasy Zumi zaktualizowało zdjęcia i spójrzcie co znalazłem, wygląda to na dawny tabor Huty, wycofany z użytku. Po lewej dwie 401Da i jedna SM42, po prawej zaś cztery SM42 i jedna 401Da. Do tego trochę starych wagonów i 3 żurawie kolejowe - konkret :]

[link widoczny dla zalogowanych]

No po prostu rewelacja! Wspaniale wypatrzyłeś! Mamy tu 3x 401Da i 5x Ls800. Wiemy, że na chodzie jest co najmniej jedna Ls800 (SM42-2230) i dwie 401Da (-380 i jeszcze jedna, o nieznanym numerze)... tak więc sztuki mniej więcej się zgadzają, z wyjątkiem SM30, po których śladu nie ma.

Doprawdy, super wypatrzone!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edi
zwrotniczy



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:27, 11 Lis 2009    Temat postu:

Pewnie nie wszystko stoi na zewnątrz, np. tych sprawnych, obecnie używanych loków na tych zdjęciach nie wypatrzyłem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edi dnia Śro 22:32, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 22:49, 05 Lip 2010    Temat postu:

Czy ST44-089 to jest jeszcze w Warszawie? Na WMH coś go dawno nie widziałem, jeździ tylko na Siekierki czy wrócił do swojej macierzy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin