Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[ztm.waw.pl] Zawieszenie kursowania linii tramwajowej 20
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edi
zwrotniczy



Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:31, 08 Maj 2009    Temat postu:

...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edi dnia Czw 16:35, 11 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TLG
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GóRy SzWeDzKiE

PostWysłany: Pią 16:33, 24 Lip 2009    Temat postu:

Gdyby kogoś interesowało, to zaraz za budowanym wiaduktem Radiowej nad S-8 wytyczono przebieg torów 20. Także przywiezione są pomalowane minią ołowiową rozjazdy i częściowo ułożone podtorze z podsypki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TLG
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GóRy SzWeDzKiE

PostWysłany: Nie 17:38, 02 Sie 2009    Temat postu:

Rok temu wszyscy podnosili larum i darli szaty, że zawieszenie 20 to cicha likwidacja linii pod pretekstem budowy S-8. Wszelkie zapewnienia o przywróceniu jej po przebudowie były puszczane mimo uszu lub uważane za kłamstwa. Potrzeba było roku, żeby zobaczyć jak będzie wyglądało to miejsce po przebudowie.
Wylot środkowego wiaduktu WD11. Parę dni temu już leżały w tym miejscu rozjazdy (przymiarka?) jednak na powrót zostały zdjęte i położone obok.
[link widoczny dla zalogowanych]

W tym miejscu budowany jest przejazd dla południowej jezdni ul. Radiowej przez tory 20. Leżące zbrojenia sugerują, że będzie to torowisko w technologii szyn kotwionych do płyty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Równolegle powstaje wykop pod torowisko.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TLG
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GóRy SzWeDzKiE

PostWysłany: Wto 20:26, 18 Sie 2009    Temat postu:

Rzut oka na budowę toru na Boernerow. Paradoksalnie wygląda na to, że uruchomienie ponownie tramwajów na tym odcinku jest uzależnione od uruchomienia dla ruchu kołowego zachodniego wiaduktu WD11 dla Radiowej, który obecnie wciąż znajduje się w stanie surowym.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Nie 0:13, 08 Lis 2009    Temat postu:

Jakoś niedawno pojawiły się na dwudziestce między PŚ a Dywizjonu takie tabliczki informujące o tym, że sieć jest pod napięciem:

Przystanek czasowo skasowany... Widać Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siecool dnia Nie 0:23, 08 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wardas
zawiadowca stacji



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wawrzyszew

PostWysłany: Pon 14:06, 07 Gru 2009    Temat postu:

A dziś zaskoczył mnie widok ciężarówki Tramwajów Warszawskich i kilku facetów którzy dłubali coś w torze na ul. Kaliskiego (przy przystanku Kocjana), no i wyraźnie jest nawiezione trochę nowej podsypki.

Inną kwestią jest fakt, że dawno tam nie błem toteż moje spostrzeżenia mogą nie być niczym nowym Smile

Pozdrawiam!
Tomek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek Wardas dnia Pon 14:07, 07 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wardas
zawiadowca stacji



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wawrzyszew

PostWysłany: Wto 18:44, 08 Gru 2009    Temat postu:

Dziś również byłem na Kaliskiego, a będąc tam trochę bardziej się przyjrzałem pracom - jest nowy tor w okolicach przystanku Kocjana i WAT (właściwie tylko na przejeździe ostał się stary tor). Nowy tor polega na nowej podsypce, ładnym wydzieleniu od trawnika no i... ogólnej nowości. ZTCP najwięcej prac jest prowadzonych przy Kocjana ale też między WATem a Archimedesa chyba też na razie już zabrali stare szyny.

Pozdrawiam!
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Śro 14:40, 18 Sie 2010    Temat postu:

Niebawem minie 2 lata od zawieszenia tego oryginalnego odcinka linii 20. Z poczynionych obserwacji wynika, że upłynie kolejny rok, zanim odcinke zostanie otwarty. Remont torów na ul. Kaliskiego nadal nie skończony. Są co prawda nowe wysięgniki sieci trakcyjnej, ale to jeszcze zbyt mało. Nadal nic nie dzieje się na ul. Dyziwzjonu 303. Powiem więcej. Widzę, że wschodnia jezdnia ul. Powstańców Śląskich jest robiona tak, jak by wogóle nie uwzględniała skrzyżowania z torami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wardas
zawiadowca stacji



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wawrzyszew

PostWysłany: Śro 17:03, 18 Sie 2010    Temat postu:

Edgar napisał:
Niebawem minie 2 lata od zawieszenia tego oryginalnego odcinka linii 20. Z poczynionych obserwacji wynika, że upłynie kolejny rok, zanim odcinke zostanie otwarty. Remont torów na ul. Kaliskiego nadal nie skończony. Są co prawda nowe wysięgniki sieci trakcyjnej, ale to jeszcze zbyt mało. Nadal nic nie dzieje się na ul. Dyziwzjonu 303. Powiem więcej. Widzę, że wschodnia jezdnia ul. Powstańców Śląskich jest robiona tak, jak by wogóle nie uwzględniała skrzyżowania z torami.


Na wschodniej jezdni mogą coś przekombinować, bo zdaje się, że w miejscu przecięcia 20stki, będzie też przejście torów ze środka (pomiędzy jezdniami PŚ) na wschodni bok ulicy.

Co do Kaliskiego etc. - coś dawno tam już nikogo nie widziałem, no ale trza mieć nadzieję Wink może jak otworzą wschodnią jezdnię PŚ (koniec września ? Dziś oglądałem to już coraz więcej jest zrobione) to wezmą się za dokończenie remontu i może od początku przyszłego roku dwudziestka ruszy...

Pozdrawiam !
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Śro 17:09, 18 Sie 2010    Temat postu:

Układ jezdni, w ogóle wygląda tak, jak by torów w ciągu ul. Powstańców Śląskich miało nie być. Nadal zastanawiam się, czy będzie ten drugi to na ul. Dywizjonu 303, czy go nie będzie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edgar dnia Śro 17:11, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Czw 15:04, 19 Sie 2010    Temat postu:

Mała poprawka. Dziś widziałem przygotowania do położenia torów w poprzek wschodniej jezdni oraz przygotowania do wylewania płyty na wiaduktach nad WMH i S-8.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek Wardas
zawiadowca stacji



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wawrzyszew

PostWysłany: Czw 15:23, 19 Sie 2010    Temat postu:

Edgar napisał:
Mała poprawka. Dziś widziałem przygotowania do położenia torów w poprzek wschodniej jezdni oraz przygotowania do wylewania płyty na wiaduktach nad WMH i S-8.


No właśnie Wink widukt nad S8 dla tramwajów jest robiony równo z jezdniami, możliwe że na samym przecięciu już ułożą tory żeby się nie babrać potem w asfalcie, jednakże mam nadzieję że zrobią tam sygnalizację świetlną bo inaczej będzie tam dochodzić do wypadków - tory są niewidoczne (zwykle mamy duże nierówności a tu równo jak na stole więc pojawenie się tramwaju może wywołać szok Wink ).

Z drugie strony trochę się martwię likwidacją 184, aczkolwiek jeśli będzie konkretna oferta tramwajowa na tym odcinku to nawet bedę mógł dalej dojść do tramwaju. Ale przeiwduję ostre protesty klientów Wolumenu Wink
Ale to już będzie ewentualnie kwestia jakiejś dowozówki, ewentualnie 303 zmienić trasę i poprowadzić zamiast Żeromskiego ulicą Broniewskiego i do Wilsona, może wreszcie Piaski przestaną płakać po 121.

Pozdrawiam !
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TLG
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GóRy SzWeDzKiE

PostWysłany: Czw 18:52, 19 Sie 2010    Temat postu:

Pamiętaj Edgarze, że jest sezon remontowy. ZETiT zwinął nawet bazę z Dywizjonu 303 i wszystkie siły przerzucono na obecnie remontowane odcinki. 20 w tej chwili nie jest pilną sprawą, tym bardziej, że przejazd przez Powstańców jest w gestii GDDKiA i jego budową zajmuje się wykonawca S-8 (czyli na zlecenie Konsorcjum jest to ZUE). Moim skromnym zdaniem nie ma tu ani powodu do krytyki ani do alarmu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
naczelnik sekcji



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Jelonki

PostWysłany: Pią 21:49, 08 Paź 2010    Temat postu:

Dziś w godzinach popołudniowych, stwierdziłem zdemontowaną sieć trakcyjną w ul. Dywizjonu 303, wraz z wysięgnikami oraz całkowicie wyrwane tory na Mijance Groty. Dosyć dziwnie wygląda ta linia bez przewodu jezdnego i wysięgników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TLG
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GóRy SzWeDzKiE

PostWysłany: Sob 9:19, 09 Paź 2010    Temat postu:

Znaczy się projekt dotarł do Tramwajów i wreszcie się wzięli za robotę. Czas najwyższy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin