Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Widziany, widziana - maj 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy / Dyżurny ruchu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 18:32, 17 Maj 2010    Temat postu:

Piotr napisał:
No to ja tu czegoś nie rozumiem Shocked a co ma PLK do tego, przecież ona dostaje za to pieniądze.

Za te odwołane IRy też dostałaby pieniądze, oni tam mają jakąś specyficzną matematykę na tej Targowej Razz

A odnośnie wcześniejszej dyskusji okołogagarowej to jej bohater dzisiaj o 11.05 wracał z jakimś składem węglarek z Radiowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ricardos
starszy maszynista



Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Bemowa

PostWysłany: Pon 19:33, 17 Maj 2010    Temat postu:

I pomyśleć, że przed całkowitą przebudową tego odcinka WMH, związaną z budową S8, nie jeździło tędy nic poza Stonką i Tamarą. Ba, składy jeździły powolutku, wlokły się a ich dudnienie było zupełnie donośne. Dziś, na nowych szynach, biegnących po części w korytarzu, pociągi jeżdżą znacznie szybciej, ciągnięte są przez Gagary a mimo to jest CISZEJ. Jest znacznie ciszej! Dopóki taki ST44 nie zatrąbi, to nie poznać, że ciężkie brutto ze złomem jedzie.

Ricardos


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Wto 18:30, 18 Maj 2010    Temat postu:

2010-05-18, Babimojska, dzisiaj się mechanikowi wyjątkowo spieszyło:
9.00 ST44-089 z bliżej niezidentyfikowanym składem na Hutę;
11.10 ST44-089 ze składem ~25 węglarek na WGT;
13.30 ST44-089 na Hutę, nie wiem co za wagony miał i czy w ogóle jakieś, bo za późno spojrzałem;
15.40 ST44-089 z węglarkami wtacza się na Jelonki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Wto 21:45, 18 Maj 2010    Temat postu:

Siecool napisał:
11.10 ST44-089 ze składem ~25 węglarek na WGT
Trafiłeś dokładnie z ilością wagonów Wink 11:20 dotarli na WGT:
- 10x Eaos - typ CFR/E (w tym 2 niebieskie)
- 10x Eaos typu 412W (w tym 6 niebieskich)
- 4x Eaos - typ CSD/E (w tym jeden niebieski)
- 1x Eaos typu 408W

Siecool napisał:
13.30 ST44-089 na Hutę, nie wiem co za wagony miał i czy w ogóle jakieś, bo za późno spojrzałem
Dłuugi sznurek platform. Wink Mówiłem Ci, że zbierali je przynajmniej ze 2 tygodnie Smile

Siecool napisał:
15.40 ST44-089 z węglarkami wtacza się na Jelonki
Przyprowadził na WGT 15 węglarek. Szczegóły:
- 5x Eaos - typ CFR/E (w tym 2 niebieskie)
- 4x Eaos typu 412W
- 2x Eaos - typ CSD/E
- 2x Eaos typu 408W
- 1x Eaos typu 430Wa (niebieski)
- 1x Eas typu 408W


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Śro 12:32, 19 Maj 2010    Temat postu:

19.05.2010
ok. 11.00 wracał z huty gagar z oszałamiającym składem dwóch węglarek Laughing śmiesznie to wyglądało, ciekawe co było w tamtą stronę.

Siecool napisał:
Za te odwołane IRy też dostałaby pieniądze, oni tam mają jakąś specyficzną matematykę na tej Targowej

W tym przypadku jest o tyle inaczej, że chyba był dość duży dług do spłacenia. Wydaje mi się, że to tak jak z rachunkiem za prąd, jak ktoś nie płaci przez pół roku, to mu wyłączą do czasu zapłacenia przynajmniej części rachunków, pomimo, że przecież gdyby nie odłączali to powinni dostawać pieniądze za ten okres i później - po uregulowaniu zaległości - pieniędzy mieliby więcej. Pojawia sie tylko pytanie, czy dług byłby możliwy do spłacenia.
W przypadku WGT nie sądzę, żeby PKPCargo miało jakiś niewyobrażalny dług, bo skoro przewozy wzrosły, a na stacji większy ruch, to trochę dziwne, że ograniczają prace górki rozrządowej. PLK coraz bardziej mnie zaskakuje.

Szymon napisał:
Dłuugi sznurek platform. Mówiłem Ci, że zbierali je przynajmniej ze 2 tygodnie
I pomyśleć, że pamiętam czasy, kiedy na WGT nie trzeba było dwa tygodnie zbierać platform, bo zawsze parę (2-4) torów kierunkowych było przydzielonych na platformy: Rs-RIV, Rs-kraj, Res-RIV, Res-kraj. I czynnych było prawie 20 torów kierunkowych, a nie tak jak teraz, bida Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Śro 19:26, 19 Maj 2010    Temat postu:

Piotr napisał:
19.05.2010
ok. 11.00 wracał z huty gagar z oszałamiającym składem dwóch węglarek Laughing śmiesznie to wyglądało, ciekawe co było w tamtą stronę.
Dwa Eaos-y - pierwszy 412W, a drugi 408W. Wink O 11:40 skład(zik) pojawił się na przybyciu WGT.

Do dyskusji nt. WGT zapraszam do tematu Stacja rozrządowa Warszawa Główna Towarowa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Śro 20:11, 19 Maj 2010    Temat postu:

Piotr napisał:
19.05.2010
ok. 11.00 wracał z huty gagar z oszałamiającym składem dwóch węglarek Laughing śmiesznie to wyglądało, ciekawe co było w tamtą stronę.

W tamtą stronę miał ~25 węglarek, a widziałem to tylko dzięki temu, że jechał wyjątkowo wcześnie - już punkt 8.00 wjeżdzał na WMH Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Czw 5:14, 20 Maj 2010    Temat postu:

Szymon napisał:
- 10x Eaos - typ CFR/E (w tym 3 niebieskie)
...
- 4x Eaos - typ CSD/E


Wyglada na to, ze trzeba bedzie uzupelnic wykaz taboru na stronie... przepraszam za opieszalosc, ale drugi tydzien jestem za Wielka Woda... poprawie sie po powrocie, o ile mi pyl wulkaniczny pozwoli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kulecki dnia Czw 5:16, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Czw 5:21, 20 Maj 2010    Temat postu:

AXEL napisał:
Instrukcja Cw1...
EDIT: A tak z racji tego, iż to mój pierwszy post "Witam wszystkich" !!

Bardzo dobry post - techniczny, profesjonalny, poparty cytowaniem. Milo powitac w skromnych progach - w imieniu administracji zycze dobrej zabawy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Czw 5:37, 20 Maj 2010    Temat postu:

AXEL napisał:
Swoją drogą zastanawiam się nad samą delegacją. Zauważyliście, że składy prowadzone np SM48 były w trakcji ukrotnionej tj. SM48 + np. SM42 a ST44 składy prowadził sam?

Dokladnie. Ale juz proste porownanie mocy lokomotyw pozwala zrozumiec, czemu tak sie dzieje. Choc i tak lok solo z czterdziestoma weglarkami na haku robi powalajace wrazenie.

AXEL napisał:
Gagarin to jedyna lokomotywa jakie pozostały na PKP nie mająca wyłącznika nadmiarowego. To znaczy, że ile pozycji na nastawniku się nie zapnie, tyle mocy pójdzie na koła. Sowieccy konstruktorzy tak przemyśleli izolacje uzwojeń silników trakcyjnych, że prędzej koło rozbiegnie się w poślizgu jak uszkodzi się silnik.

Ta, tzw. amplistat. Mowil mi ot ym jeden mechanik z Ilawy... a w opowiesci nad gagarem po prostu rozplywal sie z sentymentu.

AXEL napisał:
Niegdyś białostoccy mechanicy opowiadali mi historie, że jak pociąg utknął w zaspie to wysyłało się albo parowóz albo gagarina. Niczym innym nie szło tego wyciągnąć.

Sam też pamiętam ST44 podjeżdżające pod górkę nad ul.Puławską z bruttem 3000t miału do elektrociepłowni i pomocnika który szedł przed lokomotywą jadącą 15km/h i "sadził ziemniaki" czyli układał kamienie na tokach szynowych bo w piasecznicach skończył się piasek a gagarin nie mógł wywlec tego "baciska" pod tę górę.

Ten sam mechanik co powyzej opiwiadal mi, ze w ten sam sposob, po wykonczeniu piasecznicy sypal piach i ziemie z okolicy na szyny. I mowil, ze dzieki temu gagar szedl przed siebie w po najgorszym torze, na najwiekszych wzniesieniach. Jak zadna inna maszyna.

AXEL napisał:
To bardzo wdzięczna i niezawodna maszyna. Jeśli ktoś miał okazje porównać jazdę SM42, SU45-46 z gagarinem to wie o czym mówię. Niestety ów dwusówowy silnik żre tyle oleju że na każdą służbę oprócz tankowania ON trzaba było zabierać 100-300 litrów oleju silnikowego.

Ten sam rzeczony mechanik mowil, ze w gagarinie bardzo sobie chwalil izolacje termiczna kabiny - dwudziestostopniowy mroz na zewnatrz nie byl mu dzieki temu straszny. Tak wiec gagar mial - i ma - wiele niezaprzeczalnych zalet, do ktorych nalezy doliczyc prostote konstrukcji i latwosc serwisu. A wade - w zasadzie jedna: konsumpcja oleju. Sam jezdze dwusuwem, to wiem.
Sentymentu do gagarinow nabralem spedzajac kazde lato przez pierwsze dwadziescja lat zycia na Zamojszczyznie, z widokiem na LHS. Ta linia zawsze gagarinem stala, a ja juz jako brzdac mialem parcie do kolei. A w okolicy panowala monokultura: w przewozach towarowych krolowaly gagariny (na obu szerokosciach toru), zas w przewozach pasazerskich - cholerne SP32, ktorych jedyna zaleta byla uroda. Ale to juz inna historia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulecki
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Czw 5:46, 20 Maj 2010    Temat postu:

Piotr napisał:
Szymon napisał:
Jakubie, czy byłaby możliwość wydzielenia jakiegoś tematu dotyczącego WGT?
Jestem jak najbradziej za Smile

Robi sie - przepraszam, ze dopiero dzis. Pozwolcie, ze nie bede przenosil watkow... za to chetnie udziele uprawnien administratorskich ochotnikom... jesli sa chetni - poprosze na pw Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Sob 10:44, 22 Maj 2010    Temat postu:

Taka zbiorcza informacja z wysokości Babimojskiej:
20, 21-05-2010 jeździła jakaś SM48 z dziwną syreną. Bodaj w czwartek jechała do Huty o 8.30, a w piatek ok. 8.50. Albo odwrotnie Wink

22-05-2010:
8.30 ST44-089 z jakimś składem do Huty;
10.40 ST44-089+18? węglarek na Jelonki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siecool dnia Sob 10:45, 22 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Nie 21:28, 23 Maj 2010    Temat postu:

Siecool napisał:
Taka zbiorcza informacja z wysokości Babimojskiej:
20, 21-05-2010 jeździła jakaś SM48 z dziwną syreną. Bodaj w czwartek jechała do Huty o 8.30, a w piatek ok. 8.50. Albo odwrotnie Wink
SM48-117 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 19:33, 24 Maj 2010    Temat postu:

O, tej to dawno nie widziałem. Wink

A dzisiaj:
8.30 ST44-089 z długim sznurem węglarek do Huty.
11.10 ST44-089 + 22x Rs/Res z kęsami stalowymi + 3x Eanos + 1x Eans (ale świeżo po remoncie, aż się świecił) na Jelonki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siecool dnia Pon 19:36, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Wto 22:32, 25 Maj 2010    Temat postu:

25-05-2010, Babimojska:
8.35 ST44-089 ze składem dla odmiany platform pojechał do Huty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy / Dyżurny ruchu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin