Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Widziany, widziana - luty 2011
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy / Dyżurny ruchu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Czw 13:27, 03 Lut 2011    Temat postu: Widziany, widziana - luty 2011

Dziennik dyżurnego ruchu na miesiąc luty.

I na trochę spóźniony początek tematu:
ST44-1028 ze składem 20 węglarek przyjechał około 15min temu na WGT jako pociąg 960 Mr. Green Ledwo dwa tygodnie minęły od debiutu 172, a tu teraz mamy drugiego gościa w delegacji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Czw 17:53, 03 Lut 2011    Temat postu:

Ale coś słaby ten nowy gagar. Razz Tradycyjnie rano o 8.35 pojechał ze składem ok. 30 węglarek do Huty, ale jak się później okazało utknął na wiadukcie. Z Odolan przyjechała go ratować SM42-878 i od razu towarzystwo drgnęło i wturlali się na górę. Niestety rzecz zauważyłem przez przypadek z pokładu 171 i załapałem się na samą końcówkę tzn. jak stonka wracała po dobrze wykonanym zadaniu (po prawej widąć jeszcze końcówkę składu).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Nie 17:34, 06 Lut 2011    Temat postu:

2011-02-05, Babimojska:
13.55 SM48-087 + 18 węglarek;
16.20 powrót;

2011-02-06, Babimojska:
14.30 niebieska SM48 + SM48-087 + ogon węglarek o bliżej nieokreslonej długości;
jakoś po 16 powrót z chyba jedną węglarką i być może jakimiś platformami dalej, ale nie za bardzo widziałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 18:36, 07 Lut 2011    Temat postu:

Dzisiaj rano o 8.40 ST44 (zapewne 1028) poturlał się z 34 węglarkami do Huty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Wto 20:27, 08 Lut 2011    Temat postu:

2011-02-08, Babimojska albo okolice:
8.30 ST44 + 29 węglarek do Huty;
14.30 ST44 z pociągiem do Huty;
17.00 powrót. Jakoś tak się złożyło, że te popołudniowe pociągi stwierdzałem dzisiaj wyłącznie "nausznie" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Nie 22:10, 13 Lut 2011    Temat postu:

2011-02-12, Babimojska:
~11.30 (tak średnio jestem pewien tej godziny) zielona SM42 + SM48-087 + ok. 40 węglarek na Jelonki;
14.05 SM48-087 + ok. 10-15 węglarek + 2 platformy do Huty.

2011-02-13, Babimojska:
9.30 zielona SM42 + niebieska SM48 + ok. 25-30 węglarek do Huty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pon 21:28, 14 Lut 2011    Temat postu:

2011-02-14, Babimojska:
8.35 zielona SM42 + niebieska SM48 + 22 węglarki + 2 platformy + 6 węglarek do Huty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Wto 19:52, 15 Lut 2011    Temat postu:

2011-02-15, Babimojska:
8.35 SM48-124 + zielona SM42 + 25 węglarek do Huty;
11.00 zielona SM42 + SM48-124 + 16 węglarek na Odolany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Wto 22:53, 15 Lut 2011    Temat postu:

A po południu jeździła tylko tamara.
O 14.30 przywlokła na Radiowo jak zwykle przemieszany skład węglarek i platform, a w drogę powrotną zabrała same węglarki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Śro 11:54, 16 Lut 2011    Temat postu:

16.02.2011, godz. 9.00, Szlak Łosia
SM48-112 + SM42-521 + 27 wagonów do huty. Skład jak zwykle kompletnie pomieszany, najpierw ok. 10 węglarek, później jakaś platforma, znowu węglarki, później kilka platform i na końcu znowu węglarki.
Ciekawostką była węglarka Es, gdzieś w połowie składu, już bardzo dawno takiej nie widziałem.
Pociąg miał jakieś dziwne zatrzymanie właśnie w okolicach Szlaku Łosia, na łuku między drugą a trzecią prostą. Chyba coś z hamulcami, bo mechanik wysiadł chodził wzdłuż składu i odhamowywał wagony, później cofnęli składem kilkanaście metrów i pojechali dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Czw 17:33, 17 Lut 2011    Temat postu:

17.02.2011
Babimojska, 16.00
SM48-112 i, o ile dobrze pamiętam Wink , 16 węglarek z huty na Odolany. Wcześnie jakoś wracali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Czw 18:31, 17 Lut 2011    Temat postu:

Piotr napisał:
16.02.2011, godz. 9.00, Szlak Łosia
SM48-112 + SM42-521 + 27 wagonów do huty. Skład jak zwykle kompletnie pomieszany, najpierw ok. 10 węglarek, później jakaś platforma, znowu węglarki, później kilka platform i na końcu znowu węglarki.
Ciekawostką była węglarka Es, gdzieś w połowie składu, już bardzo dawno takiej nie widziałem.
Pociąg miał jakieś dziwne zatrzymanie właśnie w okolicach Szlaku Łosia, na łuku między drugą a trzecią prostą. Chyba coś z hamulcami, bo mechanik wysiadł chodził wzdłuż składu i odhamowywał wagony, później cofnęli składem kilkanaście metrów i pojechali dalej.

Też go widziałem i nawet sobie zapisałem ten skład w postaci 14 + 1 + 5 + 4 + 3 Wink Co znaczy 14 węglarek (chyba właśnie 14-tą był ten Es), 1 platforma i dalej naprzemiennie: 5 węglarek, 4 platformy i 3 węglarki.

2011-02-17, Babimojska:
8.35 niebieska SM48 + ok. 15-20 platform + bodaj 4 węglarki.

Nawiasem mówiąc ostatnio się wycfaniłem i jak jestem w domu podchodzę do okna o 8.30 albo ciut po - metoda działa bez pudła, do tej pory dwa razy mi się zdarzyło, że jak podszedłem nie było widać pociągu. Tak też bylo i dzisiaj, ale po mniej więcej 5 sekundach najpierw pojawiło się jedno światełko, potem dwa kolejne i dalej już wszystkie trzy razem skręciły na WMH. Naprawdę ten poranny pociąg do Huty jeździ ostatnio niczym tramwaj Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Pią 17:39, 18 Lut 2011    Temat postu:

Dawno już nie widziałem dwóch tamar na WMH,
Dzisiaj popołudniowe brutto porwadziły SM48-124 i SM48-087.
Ciągnęły aż 34 wagony, w tym dwie platformy gdzieś pod koniec składu.

Tak sobie też pomyślałem - na pewno Szymon będzie wiedział Wink - czym jeszcze, tzn. jakimi pociągami spływają wagony na Odolany, jadące później do huty, bo niemożliwe, żeby wszystkie przyjeżdżały popołudniową Pragą?
Z tego co zaobserwowałem, wagony jadące porannym pociągiem, przyjeżdżają na Odolany dzień wcześniej po południu zwykle ok. 14.00. Ten pociąg wygląda czasem tak jakby w całości miał trafić do huty. I tak na przykład parę dni temu zauważyłem wjeżdżającą na Odolany Pragę z ponad 30 wagonami. Jedynie 5 lub 6 z tego składu jechało do innych punktów niż huta (3 do Spedcontu i chyba 2 do Pruszkowa lub Grodziska). Następnego ranka dokładnie ten sam skład - tak samo przemieszany, identycznie zestawiony (oczywiście bez tych 5 czy 6 wagonów) pojechał do huty. Ale popołudniowym bruttem też pojechał dość długi skład węglarek i platform i tak sobie myślę, jak te wagony trafiły na Odolany, bo przecież między 8.00, a 14.00 już inny pociąg TKP nie przyjeżdża, a ten, który przyjeżdża po 14.00 ma w składzie wagony do huty dopiero na następny dzień (na poranny pociąg).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotr dnia Pią 19:54, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Pią 21:28, 18 Lut 2011    Temat postu:

Piotr napisał:
Dawno już nie widziałem dwóch tamar na WMH,
Dzisiaj popołudniowe brutto porwadziły SM48-124 i SM48-087.
Ciągnęły aż 34 wagony, w tym dwie platformy gdzieś pod koniec składu.

Dzisiaj w ogóle było święto lasu - poranny pociąg różnił się od popołudniowego brakiem tych dwóch platform tzn. pojechały te same tamary i 32 węglarki. Wink Nie wiem jak oni się wjechali na ten wiadukt, bo jak je widziałem wjeżdżające na WMH to prędkość miały iście spacerową. I też mnie zaintrygowało to zjawisko, bo urodzić w sumie 64 ładowne węglarki to nie jest taka prosta sprawa Wink W kwestii formalnej jeszcze:
12.00 tamary jak wyżej + 2 platformy + na oko ok. 35 węglarek na Odolany;
16.40 tamary j.w. + ok. 30 węglarek na Odolany.

Cytat:
Tak sobie też pomyślałem - na pewno Szymon będzie wiedział Wink - czym jeszcze, tzn. jakimi pociągami spływają wagony na Odolany, jadące później do huty, bo niemożliwe, żeby wszystkie przyjeżdżały popołudniową Pragą?

O której właściwie jeżdżą te Pragi? Może bym się na to zasadził któregoś dnia. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Sob 11:09, 19 Lut 2011    Temat postu:

Sieccol napisał:
O której właściwie jeżdżą te Pragi? Może bym się na to zasadził któregoś dnia. Wink

Najpierw napiszę, jak to było dawniej tzn. dwa trzy lata temu, kiedy Odolany działały dość sprawnie, i kiedy bywałem tam znacznie częściej niż dzisiaj wobec czego miałem dużo danych.
Zwykle z Pragi jeździły dwa (a jeszcze wcześniej nawet trzy pociągi na dobę)
1. TKP 22970: Warszawa Praga - Warszawa Główna Towarowa, przyjeżdżał na Odolany wg rozkładu około 03:00 (w nocy), w zeszłym roku o 02:58, a dwa lata temu o 03.02.
2. TKP 22974: Warszawa Praga - Pruszków - pociąg przechodzący z pracą w stacji, przyjeżdżał na Odolany o 16:41, odjeżdżał o 17:18.
Z tego co pamiętam, to ten popołudniowy przyjeżdżał wcześniej, ok. 15.00 i czasem nie miał żadnych wagonów do Pruszkowa, więc z pociągu przechodzącego z pracą w stacji robił się kończący bieg na stacji Wink
No, a jak jest teraz. Otóż wg nowego rozkładu jazdy jest tylko jeden pociąg z Pragi i to tylko przechodzący z pracą w stacji, z wymianą grup relacyjnych.
TLG 22972/3: Warszawa Praga - Pruszków.
Warszawa Praga WPA 15:30
Warszawa Główna Towarowa WOC 15:57 / 17:36 (wymiana grup)
Pruszków 17.55
Zwykle jeździ wcześniej, czasem już ok. 14.30 jest na Odolanach i również nie widziałem, żeby jeździł do Pruszkowa. Przeważnie wjeżdża, na grupę przyjazdową Warszawa Główna Towarowa (WOA), kończy bieg, a byczek zjeżdża sobie do lokomotywowni. Ten pociąg złożony jest w większości z wagonów jadących do huty, ale rozrządzają go przeważnie albo grubo po 16.00, albo dopiero po 19.00.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy / Dyżurny ruchu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin