Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Widziany, widziana - luty 2011
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy / Dyżurny ruchu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Nie 16:38, 20 Lut 2011    Temat postu:

Piotr napisał:
Tak sobie też pomyślałem - na pewno Szymon będzie wiedział Wink - czym jeszcze, tzn. jakimi pociągami spływają wagony na Odolany, jadące później do huty, bo niemożliwe, żeby wszystkie przyjeżdżały popołudniową Pragą?
Czasem się zdarzają wagony z innych bliższych bocznic Wink Nie wiem jak teraz jest z pociągami, które zostawiają na WGT część wagonów. Zbyt dawno rozmawiałem z dyżurnymi ruchu z nastawni (z resztą nie ma już Zbynia, mojego ulubionego dyżurnego - dostał "karniaka" na przejazd w Jeziorkach ;] ) dlatego nie mam pełnych informacji na temat ilości pociągów kończących bieg na WGT... Rolling Eyes

Piotr napisał:
Ten pociąg wygląda czasem tak jakby w całości miał trafić do huty.
Nie no, coś z niego zostaje Wink Wagony wracają Razz

Piotr napisał:
Zwykle z Pragi jeździły dwa (a jeszcze wcześniej nawet trzy pociągi na dobę)
No to mało pamiętasz Wink Z początku moich wizyt na WGT były 22980, 22982, 22984 oraz późnowieczorny 22986 Very Happy Potem ścięli to do 22970, 22972 i 22974, a teraz to tylko jest tak, jak napisałeś...

Piotr napisał:
rozrządzają go przeważnie albo grubo po 16.00, albo dopiero po 19.00.
Zazwyczaj między 19 a 20:30. Po zakończeniu rozrządu "kramik" się zamyka i jest przerwa aż do 9:00 następnego dnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Pon 0:22, 21 Lut 2011    Temat postu:

Szymon napisał:
Piotr napisał:

Zwykle z Pragi jeździły dwa (a jeszcze wcześniej nawet trzy pociągi na dobę)

No to mało pamiętasz Wink Z początku moich wizyt na WGT były 22980, 22982, 22984 oraz późnowieczorny 22986 Very Happy Potem ścięli to do 22970, 22972 i 22974, a teraz to tylko jest tak, jak napisałeś...
Ja pierwsze kroki na Odolanach stawiałem w czasach, kiedy stacja wyglądała zupełnie inaczej, miała inny układ torowy, a na dobę przerabiała 1000 a nie 100 wagonów Very Happy Wtedy (choć byłem wówczas za mały, więc nie wiem, jak to było) nie kursowały zapewne żadne pociągi z Pragi na Odolany, bo WGT była główną stacją rozrządową i większość wagonów dostawała bezpośrednio, a nie za pośrednictwem Pragi, ale przecież nie chodzi o to, żeby się tu licytować Wink Nikt nikomu nie chce niczego udowadniać, a mówiąc zwykle, miałem na myśli zwykle dwa trzy lata temu co nie znaczy, że nie pamiętam jak było wcześniej Wink
Piotr napisał:
Najpierw napiszę, jak to było dawniej tzn. dwa trzy lata temu
czyli mniej więcej 2007, 2008, 2009, wtedy właśnie z tego co pamiętam, normą były trzy, a później dwa pociągi z Pragi.

Szymon napisał:
Piotr napisał:
Ten pociąg wygląda czasem tak jakby w całości miał trafić do huty

Nie no, coś z niego zostaje Wink Wagony wracają Razz

Tak, wiadomo, że nie wszystko trafia do huty, ale czasem, tak to wygląda Very Happy Natomiast mnie interesuje inna rzecz, mianowicie, wagony z popołudniowej Pragi jadą zwykle porannym do huty następnego dnia, a jakie wagony jadą popołudniowym do huty, bo przecież trudno sobie wyobrazić 32 węglarki załadowane złomem z bocznic na Odolanach, a jeżeli są z innego pociągu, to musiałby on przyjechać po 7-8 rano (czyli już po zestawieniu porannego pociągu do huty), ale przed 13-14 (czyli przed zestawieniem popołudniowego) a z tego co wiem, nie ma chyba takiego pociągu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotr dnia Pon 1:50, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
dyspozytor zakładu taboru



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Główna Towarowa

PostWysłany: Pon 0:52, 21 Lut 2011    Temat postu:

Piotr napisał:
Natomiast mnie interesuje inna rzecz, mianowicie, wagony z popołudniowej Pragi jadą zwykle porannym do huty następnego dnia, a jakie wagony jadą popołudniowym do huty, bo przecież trudno sobie wyobrazić 32 węglarki załadowane złomem z bocznic na Odolanach, a jeżeli są z innego pociągu, to musiałby on przyjechać między 7-8 rano (czyli już po zestawieniu porannego pociągu do huty), ale przed 13-14 (czyli przed zestawieniem popołudniowego) a z tego co wiem, nie ma chyba takiego pociągu.
Przyszły weekend będę prawie w całości w Wawie więc jeden dzień poświęcę na wnikliwą inspekcję sytuacji na WGT. Bo niestety z Łodzi niewiele widać z tego, co dzieje się na stacji Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr
z-ca naczelnika sekcji



Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo

PostWysłany: Pią 11:25, 25 Lut 2011    Temat postu:

25.02.2011
Dzisiaj rano, tradycyjnie o 8.35, na WMH wjechały SM42-091 + SM48-087 + 32 wagony.
Co do szczegółów składu, to podam taką ciekawostkę. Wczoraj po południu wybrałem się na Odolany (o tym więcej w osobnym temacie). Kilka minut po 15.00 na Odolany wjechała Praga.
Jej skład wyglądał następująco:
- 7 platform,
- 18 węglarek,
- 6 platform,
- 4 węglarki,
razem 35 wagonów.
A teraz dzisiejszy skład do huty:
- 4 węglarki,
- 6 platform
- 18 węglarek,
- 4 platformy,
razem 32 wagony.
Skład wyglądał praktycznie identycznie, oczywiście w przeciwnym kierunku, tylko 3 pierwsze platformy z wczorajszej Pragi nie pojechały dzisiaj do huty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Tabor i przewozy / Dyżurny ruchu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin