Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna www.wmh.fora.pl
Forum Warszawskiej Magistrali Hutniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pozostałości po bocznicach przemysłowych w Włochach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Inne linie w Warszawie i okolicach / Linie i bocznice południowej Warszawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yahya
zwrotniczy



Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:43, 03 Kwi 2014    Temat postu: Pozostałości po bocznicach przemysłowych w Włochach

Koledzy!

Czy macie jakieś dane, co ostało się jeszcze i nie zostało rozebrane na złom po b. bocznicach przemysłowych we Włochach w kwadracie ulic: Łopuszańska - Al. Krakowska - Instalatorów - Równoległa? Jeszcze po wojnie biegły tamtędy tory na lotnisko.

Dziś chyba istnieje resztka bocznicy w obiekcie przy Równoległej 9a. Widać to przynajmniej na w miarę świeżej fotomapie miasta: [link widoczny dla zalogowanych] - zachowany rozjazd wjazdowy od południa, "oblotka" o dł. użytecznej torów ok. 100 m przy magazynie zakończona dwoma krótkimi torami z kozłami oporowymi. Nawet wdzięczny temat na makietę... Wink Oczywiście bocznica jest odcięta od linii radomskiej.

Openstreetmap.org wykazuje jeszcze resztki bocznic między Bakalarską a Łopuszańską oraz w okolicy ul. Fajansowej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yahya dnia Czw 22:47, 03 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siecool
naczelnik sekcji



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa :: Nowe Bemowo

PostWysłany: Nie 18:36, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Zwiedzałem tą bocznice raz i było to w 2006 roku (rany boskie, jaki ja stary jestem!), więc nie będą to aktualne dane. Wtedy leżały jeszcze całkiem spore fragmenty torów i stał wskaźnik Z1 przy jednym z kozłów oporowych. Teraz po zdjęciach na ortofotomapie widzę, że niewiele tam już się ostało, co mnie zresztą nie dziwi, bo ten teren już tych 8 lat temu był mocno eksploatowany przez złomiarzy. Ciekawostką jednak był fakt, że przed wspomnianym przez Ciebie obiektem było skrzyżowanie torów dwóch bocznic. Na pewno jednak warto zajrzeć w ten rejon, aby zobaczyć, czy nadal na terenie obiektu przy Łopuszańskiej 28 stoi jeszcze 409Da-381 w mocno zrujnowanym stanie - na zdjęciu satelitarnym ją widać (w pn-zach rogu obiektu), tam chyba też kawałek dalej stoi jakaś stara cysterna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wmh.fora.pl Strona Główna -> Inne linie w Warszawie i okolicach / Linie i bocznice południowej Warszawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin